چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۱۰:۳۱

مدیرعامل پتروپارس:
توتال برای انتقال فناوری به شرکت پتروپارس برنامه مجزا دارد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت پتروپارس با اشاره به برنامه مجزای شرکت توتال فرانسه برای انتقال فناوری به این شرکت گفت: این موضوع جدای از مسئولیت این شرکت در ارتباط با ساخت داخل و انتقال فناوری به شرکت‌های ایرانی خواهد بود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، حمید اکبری بعدازظهر امروز (دوشنبه، 12 تیرماه) در آیین امضای قرارداد طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی با شرکت توتال فرانسه اظهار کرد: شرکت پتروپارس تاکنون توسعه 11 فاز پارس جنوبی را با تولید روزانه 11 میلیارد گازطبیعی و 500 هزار بشکه میعانات گازی را با موفقیت به اتمام رسانده است. وی افزود: شرکت پتروپارس مشارکت با شرکت توتال فرانسه را براساس عضو غیرعامل پذیرفته و براین مبنا به تعهدهای خود عمل خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت پتروپارس با اشاره به مذاکرات فشرده این شرکت با توتال فرانسه تصریح کرد: شرکت پتروپارس حداقل 19.9 درصد از تیم مدیریت پروژه و 51 درصد از سهام شرکت بهره‌بردار را به عهده خواهد داشت. اکبری گفت: شرکت پتروپارس در همه تصمیم‌گیری‌های اساسی عملیات مشترک شامل برنامه‌های کار و بودجه، اعطای قراردادها، سازمان پروژه به عنوان شریک غیرعامل بهره‌مند خواهد بود. وی با اشاره به این که شرکت توتال یک برنامه مجزا صرفا برای انتقال فناوری و دانش فنی به شرکت پتروپارس تهیه خواهد کرد، اظهار کرد: این موضوع جدای از مسئولیت این شرکت در ارتباط با ساخت داخل و انتقال فناوری به شرکت‌های ایرانی خواهد بود.



  کد خبر : 3967
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :